Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 Feb 2024 12:56:36 +0200

Tere!

Mustvee Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00672 
aadressile Jõgeva maakond, Mustvee vald, Mustvee linn, Jõe tn 34 (ELAMU) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Hoone lammutamise ehitusloa kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26889397>  (menetlus nr: 
412801), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Mustvee Vallavalitsus) või menetleja (TARMO TAMM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister